Forever Young


SPM MENCORAKKAN HIDUP KITA :) ALLAH yang menentukan .
Tuesday, March 18, 2014  |  12:27 AM  |  0 said
Assalamualaikum semua .lama tak update Status .sebab dah ade ipad niyy lame gak lahh menghabiskan masa dengan ipad baru .hahaha thanks mak and abah .aku nak cerita niyy .mesti kourang tahu kann .aku nak cerita ape ? sebab tajuk tuu kat ats tuu kann .hmm .aku takut sebenarnyaa senag SPM lagi 2hari semua terjawab .hmm ..aku takutt .sgtt 24jam aku asyik terpikir je .pasal  hidop aku niyy sterusnyaa .. jadi apa .hmm .aku nak straight A ,semua orgg nak kann .aku nak keputusan aku tuu cemrlang dapat membanggekan ibubapa aku kann .sebab aku anak tunggal .semua aku kene pandai .hmm aku takut menhampakan  hati ibubapa aku jee.YAALLAH Aku bermohon padamu .luluskan lah SPM ku dengan cemerlang .ya allah hanya engkau tempat aku bermohon dan mengadu .tiada lain selainmu YAALLAH .:'( AKU HARAP SGTT ! keputusan aku cemerlangg .AMINN .wasalam .




Thanks for reading :)




Past  |  


// Here's To Never Growing Up