Forever Young


Story Mory Let's Read:)
Wednesday, February 5, 2014  |  2:07 AM  |  0 said
Hai semuaa ,aku aisyah BUDAK LEPASAN SPM .hee hoi umur aku dah 18 beb hehe ,,tapy lum cukup lahh bulan 6 baru cukup .hari itu aku kerja sibuk no nak kerja ,ha ! kerja kat kedai samsung kat OS tuu ,then aku kerja dalm 4 hari jee haha  tak tahan 12jam tuu sape bolehh tahan .kann ,,.makcik aku punn terkejut .sampai 12jam baru je first kerja kann ..sebelum tu aku nak cerita lahh sikit kann .mula excited lahh gak kann aku nak kerja .sebab ingin pegang duit sendiri .kann ..aku punn g lah interview .besok aku kerja datang-2 aku kene buat kerja penat jugak kena mop bagai ,ssun phone semuaa kan,.aku diam jee ..hmm ..4hari .duduk mcm hape kat situu haha sokayy ade gak pengalaman kan daripada tak de pengalaman kann :) Alhamdulilah :) haha k lahh tu je aku nak cite ..carilah pengalaman kerana pengalaman itu sgtt berharga .pada kita .kite bolehh belajar dari pengalaman ituu .Kbhaaiiiiiiiiiii salam :) 





Thanks for reading :)




  |  Future


// Here's To Never Growing Up