Forever Young


siapa berani menolak takdir ? kann..... :)
Wednesday, February 19, 2014  |  4:23 PM  |  0 said
Assalamualaikum semua ,hari ni bru nak update blog niyy sebab selame niyy macam tak de mood lah and ada problem sikit hmm .masalahh orgg bercinta kann ..hmm ..sokayy lahh .aku pun dah lepaskan dia sebab aku rase dia dah bosan dgn sikap aku ,kekadang aku kesian dekatt dia sebab dapat awek mcm aku .hm aku memang sygg kann dia lgy tpyy hm aku kene terime hakikatt lahh sebab aku kene pahamm situasi dia yangg tgh cari rezekii ,aku dah serahh pada takdirr sebab yelah kite hanya mampu merancang tapy ALLAH yang tentukan semua perancangan yang kita rancang .kite niyy sape untuk menolak takdir yang dah ditentukann kan seperti jugak aku.Aku dah berusaha untuk pertahankan hbgann sebab aku saygg diaa 5 tahun aku bersama dia .tapyy dia tak de usaha untuk pertahankann hubungan niyy hmm .so aku punn lepaskan jelahh kann maybe dia dah de pengganti ke ? lelaki mana nak ngaku kann.hm .sokay lahh Insyaalahh ade buktinya .aku pecaya allah dah tentukan hidup dan siapa yang akan hidup dgn aku hingga ke syurga .:') dan siapa yang akan membimbing aku .:) kbhaiiiiii :)




Thanks for reading :)




Past  |  Future


// Here's To Never Growing Up