Forever Young


Allah menentukan Semuaaa :)
Thursday, February 6, 2014  |  6:19 PM  |  0 said


                Hai World Good Morning :) Today .i want to story .about  my love hamboii ! kau aisyah ,Speaking London .haha .hmm sebenarnya nak cite pasal gambar kat atas tu nampak tak ? " Insyaalah Kita Bertemu Dpintu SYURGA :) sweet kan diorang .? mungkin diorang tak dapat sambung perhubungan diorang di dunia.kann semua orang nak jumpe pasangan mereka dia sana kan ,.impian semua pasangan .termasuk aku .hmm:) but sekrang hubungan retak .aku dah jangka semua nie kan berlaku ,.ia dah pun berlaku sekarang .hmm aku bukan nak perhatian yang telampau tapyy tulah aku nak 1msg Goodnight dan salam sebelum tidur tu saja tapy aku try msg sebab aku taknk dia pikir aku tak pedulikan dia .but sebenarnya bendetu dah  terbalik dia yang abaikan aku ,sedangkan aku selalu berusaha antar msg kat dia walaupun hanya 1 msg ,1msg dia buat aku sudah bermakna dan aku akan berfikir yang dia tak lupe aku .but skargg dia mcm tak kisah nak msg aku atau nak tahu pasal aku lgy ,membuatkan aku sedih kerana dia dulu janji dgn aku bahawa dia akan ada buat aku dan menyayangi aku tapy sekrang  ! JANJI TINGGAL JANJI hmm ..sokayy .betul eak ? orang tua kata "Cinta Zaman Sekolah Tak kekal ? aku nak buang persepsi tu kalau boleh tpyy JODOH itu di tangan Allah ape boleh kita hanya boleh merancang tapy TAK menentukan sebab Allah yang akan menentukan hidup seseorang .Allah dah kurniakan pasangan untuk kita cume lambat atau cepat  :) dia datang pada kita .That's All :) Byee Assalammualaikum :





Thanks for reading :)




Past  |  Future


// Here's To Never Growing Up