Forever Young


Kenangan 5B Bersama Cikgu Zainizah -Cikgu sejarah kami ,:'D
Sunday, February 9, 2014  |  1:46 AM  |  0 said
Assalamualaikum semua ,ha hari niyy aku nak cita pasal gambar kat ats tu .pada aku inilah family aku di sekolahh :') Rindu seyy aku .kat kourangg mhmm kourang semua bz kan kerja ,buat lesen semua kann aku je duk umah haha besarkan badan yang dah besar hahahaha .:D aku harap kourang ta lupe semua niyy ,aku nak nges punn ade jgkk hmm tapy nk buat mcm ne ? semua jauhh majlis akhir tahun punn tak buat lagyy .kann sampai sekrgg .hmm bile nak reuniunn ? hmm aku rindu sakat - sakat kourang semua ,duduk sama-2 jerit-2 dalm kelas and gosip -2 dekat makmal sains hehe ,semualahh ,then cikgu  pulak aku rindukan Cikgu Mazlan ,Cikgu Shidah dan Cikgu Shanti dan especially Cikgu Zainizah :') Pe khabar lahh diorangg kann ,sebab cikgu zainizah selalu sakat aku dengan mamat haha 'awek mamat' haha , sampai sekrgg maseh tak bolehh lupe .semua tuu .heyy korangg aku nak bile kourang dah berjaya dan nak kawin jgn lahh lupe kat aku tau-2 :) kayy .Bhaaaiiiii :') Miss you so muchh .




Thanks for reading :)




Past  |  Future


// Here's To Never Growing Up