Forever Young


I LOVE U !!! :)
Wednesday, February 5, 2014  |  4:28 AM  |  0 said

Nazrullah nampak x kat atas tu ape ? mesti b tau kan tu ape kat situ dia tulis ILOVEU nampak kan b ? kau pikir senang -senang ke aku nak bagi LOVE nehh susah tahu ! hanya someone yang boleh dapat .Kau nak tahu sape ? ----> MOHD NAZRULLAH inilah orang nya .aku sayang dia dohh ! kau tahu b kau da curik hati aku ,kau pikir senang nak curi hati aku .Kita dah janji hidup sesama kan :) aku happy giler babeng !! (Heheheehehe) Aku takkan lepaskan kau kat tgn orang laen .tapyy kalau kau dah mungkir janji aku tak leyy nak buat ape ? kann ,,.itu TAKDIR :')  For Perempuan CAPITAL.. _____________________ ! Awak jgn pikir awak lepas nak amek dia dari aku .okay aku tahu kau suke kan dia .STATUS ,FB sumelahh sudah terbukti yang kau tu terhegeh kat pakwe aku haha ,sudahlahh lagi mau tipu lu niiyy ececehh Gangster konon .jgn pikir dengann kebohongan kau tu kau bolehh tutup mata aku niee PAHAM ! :) terime kasih 





Thanks for reading :)




Past  |  Future


// Here's To Never Growing Up